Communicatieadvies
Communiceren doen we allemaal. Zelfs zwijgen is een vorm van communiceren! We communiceren niet altijd volgens een vooropgezet, goed doordacht plan. Vaak weten we al welk middel we inzetten nog voordat we op een rij hebben welke doelgroep we willen bereiken.
Eerst denken, dan doen
Zo luidt het credo van tekstbureau Katharos. Communiceren volgens een goed doordachte strategie kan kostenbesparend werken!
Communiceren volgens plan
Wil je een gedegen communicatieadvies, dan kijken we samen naar de totale communicatie van jouw organisatie/bedrijf. Zie het als een helikopterview boven jouw eigen organisatie. Aan bod komen:
- doelstelling organisatie/bedrijf;
- boodschap;
- doelgroepen, in- en extern;
- communicatiemiddelen;
- budget en
- tijdpad.
Het resultaat is een stevig geformuleerd communicatie(beleids)plan. Dankzij dit plan kun je goed doordacht de communicatie rondom jouw organisatie/bedrijf op de kaart zetten.