Heldere taal, schriftelijk & verbaal! Karin Leijsten

Logo admin tekstbureau Katharos Communicatie-workshops

Veelvuldig komt ook het gesproken woord aan bod bij tekstbureau Katharos. Vooral tijdens communicatieworkshops. Want… communiceren valt echt te leren!

De klant is koning. Vooraf bespreken we de aanpak van zo’n workshop, zoals doelstelling, doelgroep, aantal personen, locatie, datum en tijd. De klant is volledig op de hoogte: van plan tot implementatie tot realisatie. Uiteraard gaan de workshops gepaard met de nodige interactie.

Voor wie?
Ik geef communicatieworkshops aan onder andere studentenverenigingen, startende ondernemers, ondernemersclubs, vrouwenbewegingen en ziekenhuis- of verzorgingspersoneel.

Richtlijnen per workshop

  • Aantal personen: 5 tot 15 per workshop.
  • Duur: in principe één dagdeel.
  • Locatie: afhankelijk van de klant. In eigen organisatie of buiten de deur.
  • Kosten: zie tarieven.

Een workshop op maat of meerdere workshops combineren kan ook. Alles is bespreekbaar. Vraag naar de mogelijkheden.

Voorbeelden Doel communicatieworkshops
Communicatie, het cement van het ondernemerschap Bewust maken van het belang van communicatie: Wie ben ik, wat kan ik, wat wil ik, wat heb ik nodig voor een eigen bedrijf?
Communiceren volgens plan Leren communiceren volgens plan:
eerst denken, dan doen!
Netwerken = Net werken Leren netwerken volgens doordacht plan.
Klanten vinden en… binden Klantgericht leren denken en werken.
Veel praktische tips.
Presenteren valt te leren Leren presenteren aan de hand van tips & trucs.
Schrijven voor eigen bedrijf Leren schrijven van een brief, folder of brochure.
WebSchrijven Leren schrijven voor jouw eigen website.
Omgaan met de pers Leren omgaan met de pers. De do’s en don’ts.