Leef je droom, droom niet jouw leven. André Rieu

Logo admin tekstbureau Katharos  Hoogtepunten

Enkele unieke hoogtepunten in mijn carrière:
►    Kleurrijk gedenkboek Zuiveringschap Limburg: van plan tot realisatie (zie ook hieronder)
►    Communicatie rond verhuizing van twee naar één ziekenhuis
►    Informatiegids ter bevordering van communicatie tussen huisartsen en specialisten
►    Organisatie open dagen op kantoren, rioolwaterzuiveringsinstallaties, sluizen en wegen
►    Jubileumboek 40 KlarinetMomenten; een zgn. collectors item

Hieronder volgt een wat uitgebreidere toelichting op een aantal gerealiseerde communicatie-uitingen.
Van website tot magazine tot boek en nog veel meer. Voor een totaaloverzicht verwijs ik je naar mijn portfolio.
Vraag vooral naar de mogelijkheden voor jouw eigen specifieke wensen! Klein of groot.

Communicatieworkshops voor studenten / startende ondernemers
Opdrachtgever: Deltion College, Zwolle
MBO-studenten worden tijdens hun opleiding voorbereid op het zelfstandig ondernemerschap. Een van de onderdelen is de workshop ‘Communicatie, het cement van het ondernemerschap’. Vele facetten van communicatie komen aan bod.

 

Gedenkboek ‘Water in geuren & kleuren’ 1973 t/m 2003
Opdrachtgever: Zuiveringschap Limburg, Roermond
Het uitgeven van een jubileumboek is van een ander kaliber dan het uitgeven van een personeelsblad. In een vroeg stadium is afstemming nodig over inhoud, aantal pagina’s, budget, inschakelen schrijver, vormgever en fotograaf. Op basis van een strak werkschema is dit product tot stand gekomen.

 

Flyer ‘Waterschapsbedrijf Limburg in één oogopslag‘
Opdrachtgever: Waterschapsbedrijf Limburg, Roermond
Het gaat om een dubbelzijdige A5-flyer met algemene bedrijfs- en servicegerichte informatie. In één oogopslag is duidelijk waar de organisatie voor staat.

 

Projectbeschrijving landelijk Open Huis
Opdrachtgever: Rijkswaterstaat directie Limburg, Maastricht
In deze projectbeschrijving staat vermeld ‘Wie wat doet en wanneer’ bij het organiseren van een Open Huis zodat alle neuzen één richting uit staan.

 

Informatiekrant
Opdrachtgever: Ziekenhuis Venlo
De regionale informatiekrant informeert interne én externe doelgroepen over het reilen en zeilen van het ziekenhuis, zoals medewerkers, specialisten, patiënten, huisartsen, tandartsen, pastores en fysiotherapeuten. Oplage 7.000 st.

 

Bouwmagazine ziekenhuis
Opdrachtgever: Medisch Centrum VieCuri, Venlo
De bouwkrant, een zogenaamd sponsored magazine is bestemd voor in- en externe relaties van het ziekenhuis en heeft een oplage van 3.000 stuks. Het verstrekt informatie over het renoveren van het Venlose ziekenhuis gedurende een periode van zeven jaren.

 

Jeugdmagazine
Opdrachtgever: Reclameadviesbureau Adeight, Roermond
Het gezondheidsmagazine Take Care is bedoeld om de jeugd van 12 tot 17 jaar te enthousiasmeren voor het werk in de zorg.

 

KnopenLopen
Opdrachtgever: Stichting KnopenLopen, Sevenum
KnopenLopen is een wandelroutenetwerk met ruim 80 knooppunten in Sevenum, gemeente Horst aan de Maas (L.). Via knooppunten kun je jouw eigen route uitstippelen. Het netwerk bestaat uit 100 km. wandelpaden die tweezijdig zijn bewegwijzerd. In het plan staat welke communicatiestappen nodig zijn bij het ontwikkelen en implementeren van zo’n wandelroutenetwerk. Naast wandelen gaat aandacht uit naar educatie, water, kunst en cultuur.